Известие

Collapse
No announcement yet.

Запушена дюза ? ? ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Запушена дюза ? ? ?

    здравейте колгеги, брамчим си с алфичката 166 2.4 жтд, + чхипче, 99 гд. и как си карам се чува некакав звук който ми подсказва че нещо не е наред, всащтност като колата позагреи като се натовари в страмното с малко газ и започва едно тракане ( не го сварзвам с веригата на маслената помпа но не е исключение) когато запаля колата и я оставиа на обороти не мога да го чуяа сащиа този звук, но с леко подаване на газта около 1000-1300 оборота колата не се форсира плавно а има едно прекасване което ме много яадосва и се налага да я карам с повечко газ, а както знаете тези коли много бегат бе качих я на фес и пуснах една диаграма на оборотите там се вижда как има прекасване от 800 оборота на 0000 об и после пак 800 об, искам да попитам компетнтните колеги от форума как мога да разбера коя дюза ми е працакана и дали изобщо е дюза? качвам фаил от диагностиката !!
    Attached Files
    Last edited by sonchev; d.m.y г., 09:37.
    мисли, преди да дейсваш !!!

  • #2
    според мен не е за пренебрегване и горивната помпа-не е лошо да се погледне и налягането на горивото!
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • #3
      Тази 0 на оборотите е проблем на комуникацията. Грешка в преноса на данни. Реално нямаш такива сигнали към 0

      Гледай корекциите на всяка една от дюзите в момента когато чуваш аванса Може да имаш намален дебит на някоя дюза. По-малкото гориво се възпламенява по-лесно и пика на налягането в цилиндъра идва по-рано от обичайното и от там чуваш това тракане. Но може и съвсем друг проблем да има. Това е едното което можеш да провериш. Ако има корекция към + на някоя от дюзите например с повече от +2 значи там имаш проблем с дюзата. Може и отрицателна корекция да имаш с такава или по-висока стойност. Всъщност +2 или -2 е в рамките на допустимото все още. Може би на границата. Но ако имаш по-голямо е проблем. И това е проблем, но по-голяма корекция е по-голям проблем
      Last edited by oem; d.m.y г., 10:27.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        това с нулите го разбирах, а има ли вазможност да се видат стоиностите на дебита за всека една дюза с фес, и може ли да се корегират от фес ? ели трябва да си хода на диагностик който си разбира от работата и има нужните уреди ? от миналиа собсвеник знам че нещо е правено по дюзите- спомена за някакво надуване, но нищо не ми говори.!! ако е така какво трябва да се направи за да не се чува това тракане като се натовари двигателя.
        мисли, преди да дейсваш !!!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от sonchev Покажи съобщение
          това с нулите го разбирах, а има ли вазможност да се видат стоиностите на дебита за всека една дюза с фес, и може ли да се корегират от фес ? ели трябва да си хода на диагностик който си разбира от работата и има нужните уреди ? от миналиа собсвеник знам че нещо е правено по дюзите- спомена за някакво надуване, но нищо не ми говори.!! ако е така какво трябва да се направи за да не се чува това тракане като се натовари двигателя.
          Колега за да го няма чукането трябва да се отстрани проблема аз имах такова чукане т.е.това са микро детонаций в мотора от бедна смес,нека и по опитните да се изкажат,при мен си беше това ниско налягане + позапушени дюзи+прескочил зъб зината ей така от нищото и на баирите като видеше зор се чуваше едно почукване на моменти доста плашещо като удар на клапан в бутало ей такова почукване.
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • #6
            Ти пробва ли да откачаш дюзите една по една за да си сигурен, че е от дюза
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
              Ти пробва ли да откачаш дюзите една по една за да си сигурен, че е от дюза
              не не сам пробвал.
              ако това е начина ще пробвам, но не рисковам ли така, може ли да стане проблем ако ги откача от буксите ? грешка и да даде ще се истрие но да не стане нещо нежелано ! ?
              мисли, преди да дейсваш !!!

              Comment


              • #8
                Откачаш една - слушаш мотора - закачаш, след това 2,3,4,5 - само по една откачена. Ще запише грешка, ама това няма значение - след като включиш последната всичко ще си е ОК.
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  За мен най-добре, диагностика като за начало и после стенд за дюзите
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Така е, ама това за него са 150-60 км + цял ден
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      По добре така отколкото да прецака някоя дюза при свалянето А при Common Rail най-лесно става тая бела
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        К`во да сваля!? - просто откачаш буксичката и след това пак закачаш
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #13
                          днес направих упражнението което ми препорачахте, в следствие на което имаше промяна в работата на двигателя , свалях една по една буксите и при всяко махане на поредната букса двигателя работеше еднакво лошо , не ми напрви никакво впечетление на нито една от дюзите, шума беше еднакав. може би ще се наложи една качествена диагностика и корекциа в налягането.
                          Last edited by sonchev; d.m.y г., 19:09.
                          мисли, преди да дейсваш !!!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от sonchev Покажи съобщение
                            днес направих упражнението което ми препорачахте, в следствие на което имаше промяна в работата на двигателя , свалях една по една буксите и при всяко махане на поредната букса двигателя работеше еднакво лошо , не ми напрви никакво впечетление на нито една от дюзите, шума беше еднакав. може би ще се наложи една качествена диагностика и корекциа в налягането.
                            Кви корекциии бе човек,твоята кола няма корекции на дюзите от ЕКУ-то,имат го Мжетите,твойта не.Като направи теста забеляза ли дали изчезва чукането,или не.Трябва да се проверят доста неща,включително и ангренажния ремък,защото като знам 2.4 как им прескачат,нищо чудно да е оттам проблема.Провери и дали изчезва ако си махнал външния ремък,ако изчезва може да се насочиш към обтегача на ремъка,скапват се често,но за сметка на тва е и доста скъп
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Кви корекциии бе човек,твоята кола няма корекции на дюзите от ЕКУ-то,имат го Мжетите,твойта не.Като направи теста забеляза ли дали изчезва чукането,или не.Трябва да се проверят доста неща,включително и ангренажния ремък,защото като знам 2.4 как им прескачат,нищо чудно да е оттам проблема.Провери и дали изчезва ако си махнал външния ремък,ако изчезва може да се насочиш към обтегача на ремъка,скапват се често,но за сметка на тва е и доста скъп
                              Кое няма корекция?
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X